Je gaat akkoord met de
volgende voorwaarden wanneer je een klusaanvraag plaatst bij Klusserdirect.nl
Artikel 1. Definities
- Wij/ons:
Klusserdirect.nl, KvK nummer 70160341
- Jij/jouw: De
natuurlijke persoon, opdrachtgever, die gebruik maakt van onze diensten
- Vakman: Partner
van klusserdirect, rechtspersoon, die jouw klussen uitvoert
- Overeenkomst:
De voorwaarden die worden geaccepteerd tussen de opdrachtgever, vakman en
klusserdirect.nl
Artikel 2. Wie zijn
wij?
- Klusserdirect.nl
is een aannemersbedrijf dat al meer dan 15 jaar klusjes aanneemt en laat
uitvoeren door zijn eigen werknemers en zzp’ers. Met deze website proberen wij
nieuwe doelgroepen te bereiken en uitstekende diensten te leveren.
- Je kunt op
de website een klusaanvragen en op een gewenst dag en tijdstip een afspraak
inplannen, wanneer de klusser langs mag komen.
- Na de klus
hoef je pas te betalen. Zolang de klus niet is uitgevoerd, hoef je ook niks te
betalen.
- De meeste
vakmannen, die staan ingeschreven op onze website zijn onze directe collega’s.
Wij rekenen op hen en gaan er ook van uit dat alles volgens plan gaat. Toch kan
er soms wat mis gaan, maar maak je geen zorgen. Wij hebben een
aansprakelijkheidsverzekering, dat ons garantie biedt voor schade tot aan € 2.500.000.
Artikel 3. Het aanbod
- De
vakmannen hebben meestal een vaste prijs per uur. Bij ingewikkelde klusjes kun
je altijd een offerte aanvragen.
- Je betaalt
nooit voorrijkosten en/of servicekosten. Alléén de parkeerkosten en materiaal
dient door de opdrachtgever vergoed te worden.
- Bij lastige
klusjes kunnen de kosten soms hoop oplopen. Onze klussers geven daarom voor elk
klusje ter indicatie een inschatting. Zolang jij niet akkoord gaat, wordt de
klus niet uitgevoerd. Zo verzekeren wij de opdrachtgever op een betaalbare
prijs en ook de vakman op zijn vergoeding.
Artikel 4. Betaling
- De
betaling gaat altijd door middel van een digitale factuur, dat via iDeal
betaalt kan worden. Op deze manier houden wij de administratie goed bij en
hoeft de opdrachtgever zich niet zorgen te maken over administratieve fouten. Zodra
jij de factuur betaalt, wordt de status van jouw factuur geplaatst op ‘ontvangen/betaald’.
- Wij vragen
onze klanten dan ook altijd om niet contact af te rekenen. Zo kunnen wij
de administratie niet goed genoeg bij houden, waardoor er onduidelijkheden
kunnen ontstaan.
Artikel 5. Klacht
- Heb je een
klacht? Neem graag contact op met onze klantenservice. Stuur een e-mail met
jouw klacht en wij proberen zo snel mogelijk het probleem op te lossen.
- Klusserdirect
hecht veel waarde aan zijn uitstekende service. Een klacht nemen wij serieus en
proberen dit direct af te handelen. Wij vragen dan jou ook om eerst contact op
te nemen, voordat je een slechte review plaatst over ons.
Artikel 6. Aanvullende bepalingen
- Wij zijn een Nederlands bedrijf en bij ons geldt
het Nederlands recht.
- De algemene voorwaarden kunnen gewijzigd worden,
door wijzigingen in onze servicebeleid of door andere redenen.
- Voor vragen mag je altijd contact opnemen via
info@klusserdirect.nl