Algemene voorwaarden

Je gaat akkoord met de volgende voorwaarden wanneer je een klusaanvraag plaatst bij LoodgietersinRotterdam.nl

Artikel 1. Definities

  1. Wij/ons: LoodgietersinRotterdam.nl, KvK nummer 70160341
  2. Jij/jouw: De natuurlijke persoon, opdrachtgever, die gebruik maakt van onze diensten
  3. Vakman: Partner/collega van LoodgietersinRotterdam.nl, rechtspersoon, die jouw klussen uitvoert
  4. Overeenkomst: De voorwaarden die worden geaccepteerd tussen de opdrachtgever, vakman en LoodgietersinRotterdam.nl

Artikel 2. Wie zijn wij?

  1. LoodgietersinRotterdam.nl is een aannemersbedrijf dat al meer dan 15 jaar klusjes aanneemt en laat uitvoeren door zijn eigen werknemers en zzp’ers. Met deze website proberen wij nieuwe doelgroepen te bereiken en uitstekende diensten te leveren.  
  2. Je kunt op de website een klusaanvragen en op een gewenst dag en tijdstip een afspraak inplannen, wanneer de klusser langs mag komen.
  3. Na de klus hoef je pas te betalen. Zolang de klus niet is uitgevoerd, hoef je ook niks te betalen.
  4. De meeste vakmannen, die staan ingeschreven op onze website zijn onze directe collega’s. Wij rekenen op hen en gaan er ook van uit dat alles volgens plan gaat. Toch kan er soms wat mis gaan, maar maak je geen zorgen. Wij hebben een aansprakelijkheidsverzekering, dat ons garantie biedt voor schade tot aan € 2.500.000.

Artikel 3. Het aanbod

  1. De vakmannen hebben meestal een vaste prijs per uur. Bij ingewikkelde klusjes kun je altijd een offerte aanvragen.
  2. Je betaalt nooit voorrijkosten en/of servicekosten. Alléén de parkeerkosten en materiaal dient door de opdrachtgever vergoed te worden.
  3. Bij lastige klusjes kunnen de kosten soms hoop oplopen. Onze klussers geven daarom voor elk klusje ter indicatie een inschatting. Zolang jij niet akkoord gaat, wordt de klus niet uitgevoerd. Zo verzekeren wij de opdrachtgever op een betaalbare prijs en ook de vakman op zijn vergoeding.

Artikel 4. Betaling

  1. De betaling gaat altijd door middel van een digitale factuur, dat via iDeal betaalt kan worden. Op deze manier houden wij de administratie goed bij en hoeft de opdrachtgever zich niet zorgen te maken over administratieve fouten. Zodra jij de factuur betaalt, wordt de status van jouw factuur geplaatst op ‘ontvangen/betaald’.
  2. Wij vragen onze klanten dan ook altijd om niet contact af te rekenen. Zo kunnen wij de administratie niet goed genoeg bij houden, waardoor er onduidelijkheden kunnen ontstaan.

Artikel 5. Klacht

  1. Heb je een klacht? Neem graag contact op met onze klantenservice. Stuur een e-mail met jouw klacht en wij proberen zo snel mogelijk het probleem op te lossen.
  2. Klusserdirect hecht veel waarde aan zijn uitstekende service. Een klacht nemen wij serieus en proberen dit direct af te handelen. Wij vragen dan jou ook om eerst contact op te nemen, voordat je een slechte review plaatst over ons.

Artikel 6. Aanvullende bepalingen

  1. Wij zijn een Nederlands bedrijf en bij ons geldt het Nederlands recht.
  2. De algemene voorwaarden kunnen gewijzigd worden, door wijzigingen in onze servicebeleid of door andere redenen.
  3. Voor vragen mag je altijd contact opnemen via info@loodgietersinrotterdam.nl
×

Powered by WhatsApp Chat

× Stel een vraag